Правила експлуатації дизельного двигуна взимку

Низькі температури можуть негативно вплинути на стан дизельного двигуна. Тому слід ретельно підготувати свою техніку до зимового сезону.

У холодних умовах при використанні дизельних двигунів рекомендується використовувати акумулятори з початковим струмом більше 320А. Спочатку вони, як правило, працюють бездоганно, але після трьох років служби можуть з’являтися проблеми. Не варто поспішати відмовлятися від агрегату. При переустановці на двигун Коматцу акумулятор справлятиметься зі своїми обов’язками щонайменше ще кілька років. Щоб уникнути таких несправностей, потрібно заздалегідь підготуватися до нового сезону: перевірити кількість електроліту, очистити клеми та дроти, змастити клеми, позбутися відходів з фільтру та відстою з бака з паливом, можливо, варто прибрати сіточку із забірника в баку.

Запчастини на двигуни завжди можно знайти у ТД Технокомплект: посилання.

Автомобілі із серйозним пробігом знаходяться у великій зоні ризику. Особливо важливим є дбайливе ставлення до техніки, коли показник термометра опускається нижче -25 градусів. Багато споживачів вважають, що всі проблеми з експлуатацією при низьких температурних режимах виникають через використання невідповідного дизельного палива. Прийнято розрізняти три його основні марки: літнє, зимове та арктичне. Відмінною рисою пального є температура помутніння. Досягши її, паливо утворює специфічні кристали, темніє, у складніших випадках – нагадує кисіль чи застиглий жир. Звичайно, така консистенція сприяє зменшенню прохідності рідини через фільтри, сіточки та інші запобіжники паралізуючи роботу всього автомобіля.Для літнього палива помутніння починається за -5°, для зимового – за -25°. За відсутності останнього водій може схитрувати, використовуючи суміш звичайного пального та гасу.

Протягом холодного періоду варто тримати свій автомобіль у гаражі та намагатися мінімізувати можливість його переохолодження, залишаючи дизельний двигун у неробочому стані на відкритому повітрі не більше ніж на 2-3 години. Потрібно пам’ятати, що повний бак палива буде повільніше остигати. Неякісне пальне може містити частинки води, яка в таких умовах кристалізується та створює додаткові проблеми в експлуатації.
Правильна підготовка техніки до зимового сезону та використання тільки якісних пально-мастильних матеріалів суттєво продовжить роботу дизельного двигуна та всього агрегату загалом.

ТОВ Технокомплект: запчастини на двигуни та спецтехніки. Телефонуйте.